zaterdag 4 oktober 2014

Review: Sally Hansen Op=Op Voordeelshop -P1-

Onlangs liet ik jullie op instagram een foto zien van de Voordeelshop die nu, net als de Big Bazar, goedkope high-end (of duurdere lakjes) verkoopt. Onder andere Sally Hansen en Nicole by OPI. Vandaag laat ik jullie de eerste drie lakjes zien die ik heb gekocht. 


Review: Sally Hansen Op=Op Voordeelshop -P1-
Deze drie lakjes heb ik aangeschaft. Er waren er meer, maar die vond ik vrij standaard en ergl ijken op wat ik allemaal al heb. Deze drie vond ik erg apart, vooral de paarse creamy lak en de groene glitter lak. Deze nagellakken zijn overigens afkomstig uit de Salon Manicure-collectie. De lakjes die je hier ziet zijn: 1) 20, Fa-la-la-lavender; 2) 40, Midnight Glitz en 3) 816, Malbec.

1) 20, Fa-la-la-lavender
Als ik de naam van dit lakje lees, dan ga ik automatisch mee zingen en eindig ik in een hele hoge noot die niet te halen is. Hahah, De naam van dit lakje vind ik erg leuk en onwijs goed passen bij het lakje. De lak heeft Afwisselende paars/blauwe glitters net roségoud/rose glitters. De grootte varieert ook nog van groot zeshoekig tot klein zeshoekig. 
Bij het aanbrengen werd een vermoeden bevestigd. Er zit vrij transparante vloeistof in, waardoor de glitters wat lastiger te verdelen zijn over mijn nagels, maar al met al vind ik het vrij meevallen. Ik had erger verwacht en de nagellak droogt aardig snel. Deze lak vind ik erg leuk, apart en vooral leuk te combineren met een nail art. 
En zo ziet de lak er uit als topcoat. De lak die ik hiervoor gebruikt heb is van Nicole by OPI genaamd 'Green Up Your Act!'. Een heel aparte groene kleur die erg chique staat en prettig lakt. Hiervan heb ik twee lagen aangebracht voordat ik de glitterlak aanbracht. Ik vind deze glitterlak mooier dan ik had verwacht. Vooral over een lak heen die totaal anders is dan de glitters qua kleur. Als ik zou moeten kiezen, zou ik hem niet gekocht hebben als hij de originele prijs gehad zou hebben. Het is een mooie kleur, maar niet een speciale kleur.

2) 40, Midnight Glitz
Zin in een party met mooie, opvallende glinsterende nagels maar toch erg chique? Dan is Midnight Glitz misschien wel de nagellak die jij zoekt. Bij het zien van dit potje was ik direct enhousiast geworden. Wat een aparte en originele kleur! Mijn Stash bestaat voor bijna 80% uit glitter nagellak, maar zo eentje als deze die had ik nog niet. Het doet me sterk denken aan de koude winterse dagen waarbij je veel donkere kleuren draagt, maar toch net even iets anders wil. Of met Kerst, als je leuke nagels wil, maar niet veel tijd hebt. Ja ik was hier het meest benieuwd naar!
Ik bracht de nagellak aan zonder basis kleurlaag en WOW! Wat een fantastisch mooie kleur. Ik was erg onder de indruk. Zonder basislaag is deze lak al ge-wel-dig. De glitters verspreiden naar mijn mening beter dan bovenstaande lak EN ze zijn ook nog eens holografisch. Me likes! Yes, deze lak is nu al fantastisch!
Dus bracht ik het daarna aan over een donkere lak. Dit is nr816 Malbec, ook van Sally Hansen. Een prachtige donker paarse lak. Geschikt voor Halloween of voor een klassieke gelegenheid (en die combinatie gaat niet vaak samen). Met deze groene glitters erover maak je het helemaal af. De lak droogt aardig snel en ik ben helemaal omver geblazen. TOP! Zonder twijfel zou ik deze voor de volledige prijs gekocht hebben.

3) 816, Malbec
Houd je niet zo van glitters en ga je meer voor mysterieus en chique? Spannend, maar toch simpel? Dan is dit kleurtje wellicht wat voor jou. Het is een ontzettend donker paarse kleur en hij neigt naar zwart te gaan. Bij het zien van dit lakje was ik helemaal verkocht. Zulke donkere kleuren zijn normaal niet mijn ding, maar deze zag er super mooi uit. Ik was benieuwd naar de swatches.
Met één laag dekt de lak ontzettend goed, wat een pigmentatie! Hij lakt prettig, maar stained wel erg snel in de nagels. Best jammer, een goede basecoat is niet onnodig dus. De lak droogt snel en dekt aardig goed, maar wel streperig waardoor ik een tweede laag zeker zou aanraden.
WOW! Wat een ontdekking deze lak. Met de eerste laag vond ik het al een bijzondere kleur, maar nu al helemaal. Ik ben verkocht.... alweer een echte aanwinst. Ja, een chique maar tegelijkertijd mysterieuze en klassieke kleur. Voor de meiden die wel van iets anders houden. Ja Ook deze lak zou ik zo weer opnieuw gekocht hebben. Ideaal als gewone lak, maar ook voor nail art.


Deze Sally Hansen lakken (en nog een aantal anderen) zijn te koop bij de Op=Op Voordeelshop voor €5,- per 2 lakken.
Al heel lang ben ik fan van Sally Hansen lakken, omdat de kwaliteit goed is en je krijgt een grote hoeveelheid ervoor terug. Toch vond ik de prijzen altijd erg hoog en ben ik blij dat dit soort winkels oude collecties opkopen en verkopen. Je krijgt dan wel wat oudere lakken, maar eerlijk.... daar is niks van te merken! Ik raad ze alledrie aan, maar de eerste vind ik het minste en de groene is mijn favoriet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten