maandag 6 oktober 2014

Preview: Essence, TE Come To Town

Inmiddels liggen de speculaasjes en slingers voor in de bomen al in de winkels. Ook wordt het buiten steeds donkerder, maar lijken de temperaturen niet te dalen. De feestdagen zijn in aantocht en steeds meer merken maken hun Kerstcollecties bekend. Zo ook Essence, zij brengen ons alvast in de Kerststemming met hun nieuwe Limited Editie. Laten we zien wat zij in petto hebben voor de komende periode.

Preview: Essence, TE Come To Town
Als ik al kijk naar de Promoafbeelding krijg ik al zin in Kerst. Ik ben benieuwd wat ons te wachten staat. Ik hoop in ieder geval op de standaard Kerst kleuren (rood, groen, paars etc.), maar toch ook wel vernieuwende dingen.

Essence, TE Come To Town: Nailpolish Set €3,59
Essence Come To Town Collectie Nail Polish Set
Hoe leuk ziet dit er uit? Als ik dit zie dan krijg ik al zin in de Kerstdagen. Essence komt deze Kerst met wel erg leuke nagellakjes, Vrij standaard kleurtjes, maar net met iets extra's. Als ik zo kijk hebben ze het echt ontzettend goed gedaan. Paars, groen, goud en zilver zijn echt die standaard kleurtjes, maar toch iets bijzonders! Vooral die verpakking van de setjes vind ik echt ge-wel-dig. Ook de prijs is goed te doen, zo heb je nog eens iets leuks voor weinig geld om cadeau te doen. Ja, hier ben ik erg benieuwd naar!
Deze twee setjes zijn verkrijgbaar in de volgende namen:
1) Naughty Or Nice? 
2) Got My List?

Essence, TE Come To Town: Lametta Topcoat €1,99
Essence Come To Town Collectie Lametta Topper
Als laatste komt Essence ook nog uit met een speciale topcoat. Ideaal voor de Kerstdagen en ik moet zeggen, hij ziet er bijzonder uit. Deze lak heeft de naam:
1) The Most Wonderfull Tree


Essence LE Come To Town zal vanaf november te koop zijn in de Kruidvats en Trekpleisters. Net als alle LE's
Wat een gave LE! Ik ben hier ontzettend benieuwd naar. Sowieso vind ik dat de LE's rond Kerst van Essence er altijd wel erg leuk uit zien en vernieuwd zijn. Het is jammer dat ze dat niet vaker doen, zoals de Superheroes collecties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten