donderdag 23 oktober 2014

Nail Art Tutorial: After Summer Nails (video)

Vandaag heb ik weer eens, sinds tijden, een video voor jullie. Ik legde laatst al uit dat mijn leven vrij hectisch is op het moment. Ik probeer ook alle tijd die ik over heb hier in te steken. Ik word gewoon ontzettend ontspannen als ik aan mijn nagels zit of aan het bloggen ben. Dit filmpje had ik al een paar weken terug opgenomen, maar door tijd tekort kwam het er telkens niet van het te editten. Toch heb ik het in een paar dagen tijd alsnog kunnen bewerken (alleen niet naar mijn wens) en is hij toch online. 


Nail Art Tutorial: After Summer Nails (Video)
Dit is het uiteindelijke ontwerp. Ik wilde een vrolijke nail art maken, maar toch draagbaar in de herfst en daar zijn deze kleuren zeker geschikt voor. Klik op 'Lees meer' voor de tutorial.



Wat voor kleuren nagellak draag jij in de herfst? Totaal andere kleuren, of maakt dat je niet zoveel uit? Ik heb ook nog een 'getest'- artikel geschreven over de nail art pennen. Mocht je die gemist hebben: klik dan hier

P.S. doe je duimpje omhoog als je de video leuk vindt en abboneer op mijn kanaal als je meer video's wil zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten