zondag 5 oktober 2014

Preview: Catrice Check en Tweed

Tegenwoordig is niks meer te gek of te raar. Hierdoor heeft Catrice zich laten inspireren met een nieuwe collectie genaamd 'Check en Tweed'. Stoer en sexy, maar met een vleugje klassiek en ouderwets. Ik ben benieuwd!


Preview: Catrice, Check & Tweed
Sexy en stuur tegelijk. Als ik daar aan denk moet ik vooral denken aan gedurfde, maar tegelijkertijd chique kleurtjes. Zoals bruin, groen en blauw, maar dan net eventjes anders dan anders. Laten we eens kijken of ze wat bijzonders op nagellakgebied hebben. Eerst het promofilmpje!


Promofilmpje, Check & Tweed
Na het zien van het promofilmpje ben ik er nog steeds van overtuigd dat er vooral veel aardetinten in deze collectie zullen zitten.

Catrice, Check & Tweed nagellak €2,99
1) C01, London Calling
2) C02, Engeland's Rose
3) C03, Mind The Red!
4) C04, Brit Chick
5) C05, Hyde In The Park
Het is duidelijk dat de namen geïnspireerd zijn door Engeland, net als de kleuren. Als ik naar de persfoto's kijk, dan vind ik de doppen erg leuk eruit zien en heb ik het idee dat er shimmers in deze nagellakjes zit.

Catrice, Check & Tweed Display
Zo zal de display er uitzien. Stoer, maar tegelijkertijd klassiek. Ik vind hem er erg goed uitzien en het maakt me wel nieuwsgierig. Zo zie je een beetje hoe het eruit komt te zien, net als alle andere producten die verkrijgbaar zullen zijn.

Catrice, Check & Tweed Nail Art Filmpje
Wat een gave nail art! Ik ben echt heeeeel erg onder de indruk. Normaal gesproken maken ze vrij simpele en veel voorkomende tutorials, maar deze vind ik echt super leuk. Ik zou hem zelf wel uit willen proberen zo leuk dat ik hem vind.

Catrice, Check & Tweed is op dit moment verkrijgbaar in de Kruidvat en Trekpleister t/m oktober 2014.
Heb jij deze collectie al gespot in de winkels? Zo ja, wat vind jij er van en zo nee, hoe vind je het er uit zien tot nu toe? Laat het me weten in een comment onder het artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten