dinsdag 7 oktober 2014

Review: Sally Hansen, Nicole by OPI Op=Op Voordeelshop -P2-

Vandaag heb ik deel 2 van de gekochte lakken bij de Voordeelshop voor jullie. Nu gaat het om twee lakken uit een andere lijn van Sally Hansen en eentje van Nicole by OPI. Drie totaal andere lakken als die ik eerder liet zien en die mij bijzonder leken om aan te schaffen voor mijn collectie.


Review: Sally Hansen, Nicole by OPI Op=Op Voordeelshop

De lakken die ik gekocht heb heten: 1) 155, Misty Rose; 2) 170 Loyal Lavender van Sally Hansens Mircale Growth lijn en 3) 370, Green Up Your Act.


1) 155, Misty Rose van Sally Hansen
Misty Rose trok mij vooral aan door de bescheidenheid. De glitters zijn vrij neutraal en lijken mij de ideale kleur voor mensen die niet een hele opvallende nagellak willen, maar wel net iets anders dan anders willen.
Kijk hoe mooi! De lak is erg bescheiden en ziet er mooi en gezond uit mijn nagels. Ja ik ben fan van deze nagellak op deze manier. Ik was benieuwd hoe hij er op een andere lak eruit zou zien.
Wat een mooie topcoat! Ik vind deze echt ontzettend mooi. Niet alleen is het mooi om hem over je kale nagels te dragen, maar ook als topcoat te gebruiken. Heel subtiel, maar tegelijkertijd bijzonder en speciaal! Ja, een gave nagellak. Dat is deze zeker!


2) 170, Loyal Lavender van Sally Hansen
De andere kleur die mij aansprak was deze paarse parelmoerachtige nagellak. Hij trok me vooral aan door de duochrome/parelmoerglans erin. Ik was benieuwd!
Hmmmm ik had toch wel een betere dekking verwacht. Hij is vrij sheer en erg waterig. Hierdoor is de lak moeilijk om goed aan te brengen op je nagels en egaal aan te brengen. Ik was bang dat hij streperig zou zijn, dat viel echter wel mee. Het is een karweitje om hem er goed op te krijgen met één laag, maar het resultaat is wel mooi en verzorgt. Op de foto lijkt hij overigens ietwat sterperig, maar dat valt mee. Dat zijn vooral mijn nagels.
De tweede laag dekt een stuk beter, maar wat ik dan wel weer jammer vind is de blauwe gloed die minder wordt. Die vond ik namelijk ontzettend mooi bij het aanbrengen van de eerste laag. Nu zie je het ook nog steeds, maar wel een stuk minder. Toch nog steeds een mooie lak, maar ik weet niet of ik hem nog een keer zou hebben gekocht. Zeker niet voor de volledige prijs.


3) 370 Green Up Your Act! van Nicole By OPI
Veel lakjes heb ik er nog niet van, maar de lakjes die ik van Nicole by OPI heb of heb geprobeerd vind ik erg mooi. Deze kleur sprak mij aan omdat hij me anders leek dan alle andere kleuren. Niet zo standaard, maar toch stoer en gedurfd. Ook prettig om met nail arts te gebruiken. Ja, deze wilde ik we eens proberen.
Van de eerste laag was ik aardig onder de indruk. De pigmentatie is goed, maar wel streperig. Dat is best jammer, want dat verwacht je niet voor nagellak die normaal €10,- p.s. kost. De lak droogt wel erg snel en het kleurtje bevalt me tot nu toe best goed.
Tijd voor een tweede laag. De tweede laag is al stukken beter. Hij dekt erg goed, vooral als je kijkt naar de eerste laag, Ik vind deze kleur zoooo gaaf! Ik ga hem zeker vaker dragen en vaker gebruiken in nail arts. Wat ik ook ontzettend fijn vind aan deze lak is het drogen ervan. Hij droogt echt ontzettend snel. Als je begint met één laag kan je alweer beginnen met de tweede laag als je de laatste nagel gelakt hebt met een eerste laag. Ja, deze lak vind ik echt super en is duidelijk mijn favoriet van de twee.

Deze drie lakjes zijn te koop bij de Op=Op Voordeelshop. Ze zijn momenteel 2 voor €5,-.
En dat was deel 2 van de gekochte lakjes in de Voordeelshop. Ja, ik vind het erg leuke lakjes en de meeste zou ik opnieuw gekocht hebben. Dit zijn uiteraard niet de enige lakjes die ze hebben, maar naar mijn mening wel de origineelste. Heb jij al lakjes aangeschaft van de Voordeelshop? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten