dinsdag 7 oktober 2014

15x... Polka Dots (Black&White)

Het is alweer een tijdje geleden, maar ik heb weer een 15x... artikel voor jullie in petto. In dit artikel laat ik jullie 15x verschillende manieren zien hoe je een bepaalde nail art kan maken. Voorheen liet ik jullie 15x Easter Designs en 15x French Tip Designs zien. Vandaag laat ik jullie 15x verschillende manieren zien om een Polka Dot nail art te maken op je nagels.


15x... Polka Dots (Black&White)
Polka Dots lijken als trend nooit 'uit' te zijn. Je ziet het overal, in kleding, sieraden, tassen, en ook in je haar is het een statement aan het worden. Echter er is één plek waar het ál-tijd HOT is om het te dragen, namelijk... op je nagels! Er zijn talloze manieren om Polka Dots te creeëren. Vandaag laat ik de meest voorkomende manieren zien. Misschien haal jij wel dé inspiratie eruit voor een nieuwe manier!

1)
Hier begon het allemaal mee. Polka Dots zoals de Dalmatiërs het hebben. Hier zal de trend waarschijnlijke ook wel uit ontstaan zijn. Op deze manier staat het ook ontzettend leuk, verzorgd en is het eenvoudig om het te maken. Je hebt maar twee kleuren nagellak nodig en iets om de stipjes mee te zetten. Simpel, maar elegant en verzorgd.

2)
Deed je die combinatie ergens aan denken? Dan zal het wel komen doordat het wel weg heeft van dobbelstenen. Er zijn meer mensen die dit dachten en het uitvoerden op hun nagels. Dit is één van de meest voorkomende manieren. Net even wat anders dan die simpele polkadots.

3)
Omgekeerd kan het natuurlijk ook. Zwarte nagellak met witte polkadots. Niet super origineel, maar het geeft wel een hele andere look. Wat stoerder en gedurfder.

4)
Dit is ook een manier hoe het veel gedaan wordt. Hoewel ik de lengte van deze nagels totaal niet mooi vind, vind ik het idee wel erg leuk. Vind je dit iets te druk? Dan kan je natuurlijk ook besloten om slechts één nagel andersom te doen in plaats van twee.

5)
Op deze manier vind ik het ook leuk. Niet één grootte, maar meerdere. Op deze manier is het nog steeds elegant, maar ook erg apart. Je kan er natuurlijk voor kiezen om alles op dezelfde manier te doen. Of zoals op bovenstaande afbeelding. Alle opties zijn mogelijk!

6)

Bron
Als we toch bezig zijn om Polkadots op een leuke manier te gebruiken. Dan is dit ook een leuke manier. Hoe doe je dit? Je gebruikt gewoon twee kleuren, maar dan verschillende formaten waarmee je stipjes kan zetten (denk aan de achterkant van een schuifspeldje, dotting tools of spelden.

7)
Bron
Als je het een beetje anders wil doen, maar toch hetzelfde idee als bij step 6. Dan krijg je dit resultaat. Ik vind dit zelf één van de leukste manieren om Polkadots te maken op je nagels. Je kan hier zoveel mee creeëren!

8)

Bron
Maar ook kan je ze op elkaar doen. Dan krijg je zoiets als dit, ook erg leuk! En goed te combineren met verschillende kleurtjes. 

9)

Bron
De afbeelding is vrij wazig, maar op deze manier krijg je wel een beeld van wat ik bedoel. Het kost even wat meer tijd bij deze manicure, maar het resultaat is erg speels en vrolijk. Ondanks dat je alleen zwart en wit gebruikt. Als je dit te druk vindt, maar je het idee wel leuk vindt. Dan kan je ook besluiten om bijvoorbeeld het witte deel wit te laten, of het zwarte deel zwart.
10)
Je kan ze niet alleen schuin over elkaar plaatsen, maar ook naast elkaar. Als je dan tegen gestelde kleuren op elkaar gebruikt dan krijg je dit effect. Ik vind deze echt zoooo gaaf!

11)


En dit is ook een manier om Polkadots toe te passen. Een veel gebruikte techniek in nagelwereld! Door de polkadots op deze manier te gebruiken krijg je een heel apart en grappig effect. Vooral als je verschillende kleuren gebruikt kan dit erg leuk zijn voor bijvoorbeeld de Kerstdagen. 

12)
Zo kan het natuurlijk ook. Simpel, maar toch wel erg leuk. Met Polkadots kan je zoveel dingen creeëren.


13)
Als er een polkadot trend helemaal hot is. Dan is het deze wel. Een diagonale French Manicure met polkadots. Super leuk en ontzettend cute, vooral met zo'n extra lijntje erbij. Niet alleen kan je het diagonaal doen, maar horizontaal (zoals een normale French Manicure) of verticaal. Ook kan je zoiets als dit doen.

14)
Bron
Ook kan je polkadots verwerken op een subtiele manier in nail art ontwerpen. Naast strepen, sand-effects en egale nagels is dit ontzettend leuk, speels en makkelijk te maken. Zo zie ik nail arts graag en dit is een ontzettend populaire manier om polkadots te verwerken. Vooral met meerdere kleuren.



15)
Bron
En als laatste heb ik deze voor jullie. Simpel, maar toch ook erg leuk. Ja Polkadots zijn wat mij betreft altijd wel in!


Polkadots kunnen echt op vele maniren gebruikt worden. Zoveel zelfs dat ik nog wel even door kan gaan met verschillende manieren om Polka dots te creeëren. Als ik dat zou doen dan zou het niet meer thuis horen in dit artikel, het zou dan iets te lang worden. Daarom heb ik besloten het in twee delen op te splitsen. Eentje met zwart&wit en eentje met kleur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten