woensdag 24 juli 2013

Review: Max & More Nail Art Stamps -NEW!- (P2)

Vorige week liet ik jullie al weten dat de Action hun Imageplates collectie heeft uitgebreid. Deze zijn zeer goed van kwaliteit en goedkoper zal ze echt nergens vinden. Dit setje kost dan ook maar €1,50. Bij het vorige artikel liet ik jullie zien wat de eventuele verschillen waren ten op zichten van de eerste setjes. Vandaag houd ik het simpel en kort, ik laat jullie alleen de foto's zien van de imageplate zelf en ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!


Review: Max&More Nail Art Stamps -NEW!- 
Dit zijn de twee nieuwe die ik vandaag aan jullie ga laten zien. Mocht je nog niet weten wat het zijn, dan hier een korte uitleg. Nail Art stamping is helemaal hot. Het is een ontzettend eenvoudige manier waarbij je nagels snel en leuk kan oppimpen. Konad is het eerste merk dat hiermee kwam, snel na dit grote succes volgden vele merken. Zo ook de super budget winkel de ACTION! Vandaag laat ik jullie twee nieuwe zien!

Imageplate (?)
Ook nu is er geen naam of nummer van de Imageplate te bekennen. Doordat er in het midden strikjes zitten, noem ik deze wel de imageplate met strikjes. Makkelijk toch? 
Wellicht zullen jullie denken, maar deze is toch niet nieuw? Dat dacht ik in eerste instantie ook, doordat er enkele afbeeldingen op zitten die op een andere imageplate ook zitten. Deze heb ik jullie niet in een review laten zien, dus vandaar dat ik deze wel laat zien!

De Afbeeldingen - Eerste indruk
Op deze imageplate zitten er een aantal afbeeldingen die geschikt zijn voor wat kleinere nagels en ook die geschikt zijn voor wat grotere nagels. Er zitten in totaal negen verschillende afbeeldingen op en ik vind ze allemaal erg leuk. Ook voor het geld hoefde ik het niet te laten liggen en maakte het mij niet erg uit dat er dubbele plaatjes op zitten.

Resultaten

Als eerste test heb ik een willekeurige afbeelding gekozen op de imageplate om te testen en was ik zeer onder de indruk. Ook nu heb ik ze allemaal voor jullie geswatched en kan je ze een voor een bekijken. Ik heb gebruik gemaakt van de stempellak die erbij zit, net als de scraper en stamper. Deze werken erg goed alle drie!
Dit zijn dus de afbeeldingen op deze imageplate. Zoals jullie wellicht merken, zijn er vijf van de negen afbeeldingen hetzelfde als op imageplate M3. Deze afbeeldingen zijn kleiner en minder diep. Dus mocht je nog twijfelen zou ik zeker deze aanschaffen. Een duidelijk verbeterde versie ten op zichten van de vorige! Het bloemetje zit overigens ook op een BPS imageplate (M20), enkel een kleinere variant daarvan. 
Als jullie overigens foutjes zien op de afbeeldingen, komt dat door mijn techniek en niet de afbeelding. Ik vind ze erg leuk!

Wat vinden jullie van het tweede deel van deze imageplate van de Action? Heb jij ervaringen met deze imageplates?

3 opmerkingen: