zaterdag 27 juli 2013

DIY: Nail Oil (Filmpje)

De laatste tijd ben ik erg van de DIY's in filmpjesvorm! Vandaag heb ik er weer eentje, namelijk het maken van je eigen nagel(riem)-olie die voedend, hydraterend en doorbloedingstimulerend werkt. Daarnaast ruikt het erg lekker en ook nog vrij natuurlijk! Wie wil dat nou niet?

Bekijk het filmpje als je wil weten hoe ik dit gedaan heb. Vragen kan je altijd stellen en onderaan het filmpje heb ik voor jullie in een overzichtje gezet waar je de ingrediënten kan halen. Ik hoop dat jullie het leuk en interessant vonden. Eventuele tips zijn altijd welkom!


DIY: Nail Oil (Filmpje)

De volgende ingrediënten heb ik gebruikt:
- Pure kokos olie (Toco/Supermarkt)
- Citroensap (Supermarkt)
- Etherische olie naar keuze (bijv: Tuinen)
- Nibetol:


Ik hoop dat jullie dit een leuk filmpje vonden en laat me weten of je vaker (dit soort) filmpjes te zien.
P.S. Volgen jullie mij al op facebook? Op deze manier word je op de hoogte gehouden van alle nieuwtjes en updates! 
https://www.facebook.com/pages/MyFantasticNails/538642806161183?fref=ts

1 opmerking: