donderdag 4 juli 2013

Preview: Essence Gel Nails At Home!

De Laatste tijd zijn gelnagels ontzettend populair. Niet alleen om het te laten doen bij een nagelstyliste, maar ook om het zelf te doen. Ook dit keer blijft Essence niet achter op de trend en brengen ze speciaal voor ons die het zelf willen doen een geheel eigen Gel Nails At Home in uit! Of het ook wat is? Daar komen was in augustus/september achter, dan zal het pas in de winkels liggen. Voor nu laat ik jullie alvast een voorproefje zien.

Volgens Essence is het maken van deze gelnagels erg makkelijk. Ook beloven zij dat je gewoon met de Essence lakken kleur kan toevoegen aan je nagels, daarom zullen zij geen speciale colourgel lakken uitbrengen. Lekker makkelijk dus! Voor mij is dit al een enorme pluspunt.



Preview: Essence Gel Nails At Home
Dit is hoe het er tot nu toe uitziet. Ziet er veel belovend uit op het eerste gezicht. Ik ben vooral benieuwd naar die lamp. Zelf heb ik wel twee lampen, maar die zien er lang niet zo mooi uit als deze en hebben ook geen timer. Dus als deze gel nails uitkomen, ga ik deze zeker aanschaffen en een review over schrijven!
Voor nu laat ik even wat close-ups zien zodat jullie een beter beeld hebben.
  • Clear Gel Top Coat €2,99
  • French Gel Top Coat €2,99
  • Peel Off Gel Base €2,99
  • Cleanser €2,49
  • Primer €2,49
  • Super Rich Hand & Nail Cream €2,49
  • Nagelvijl €1,99
  • Starter Kit (€9,99), met daarin:essence gel nails at home primeressence gel nails at home peel off gel baseessence gel nails at home cleanseressence gel nails at home french gel top coat of essence gel nails at home clear gel top coat


  • Wat vinden jullie tot nu toe van dit systeem? Ik ben er zelf erg benieuwd naar, maar kan er pas over oordelen als het daadwerkelijk te koop is. Ik hoor graag jullie meningen hierover!


3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een leuk idee, maar ik ga zelf niets kopen. Ik ben mijn nagellak nu al na 2 dagen zat en dan wil ik alweer weer iets nieuws op mijn nagels, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen