woensdag 3 april 2013

Mooie Combinatie: Catrice+W7

Waarschijnlijk hadden jullie het al een beetje in de gaten gekregen, maar mooie combinatie is een vast artikel geworden dat ik bijna wekelijks plaats. Dit komt doordat ik vaak bezig ben met nail arts en dan komt er (meestal) per toeval een mooie combinatie uit! Dit keer Catrice en W7.
Ken je dat gevoel, wanneer je een nieuw merk in bezit heb je er een heeeeele lange tijd naar kan kijken zonder het daadwerkelijk te gebruiken? Dat had ik met mijn nieuwe W7 lakjes. Het heeft maar liefst anderhalve week geduurd voordat ik daadwerkelijk er mee aan de slag ging en wat is er nou mooier dan een nieuw lakje uitproberen en er een mooie combinatie van te maken? Nee dat is er niet!!!


Mooie Combinatie: Catrice+W7
Sinds het oude assortiment van Catrice nagellak voor de helft van de prijs was, bestaat mijn stash voor een heel groot deel uit deze lakjes. Dat betekent dus dat ik nog een hoop te laten zien heb aan jullie! Vandaar ook dat er een aantal van Mooie Combinaties zijn van Catrice. Daarnaast had ik ook een prachtig lakje van W7 dat ik gewoon moest uitproberen. Zodoende ben ik op deze combinatie gekomen. Zeker geschikt voor deze dagen waar het weer niet te voorspellen is!
Als basislaag heb ik twee lagen aangebracht van Catrice LE, NEOnaturals C06; On The Bright Side Of Life. Het is een gelachtig lakje dat pas dekt in drie lagen, vandaar dat er een topcoat over heen noodzakelijk is. Dit heb ik al heel snel met gelachtige nagellak. Deze dekken niet geweldig, maar het is wel een erg mooi paars kleurtje! Deze is niet meer in het assortiment en was tijdelijk verkrijgbaar voor €2,69 en de Catrice-lakjes hebben een inhoud van 10ml en was verkrijgbaar bij de Kruidvat.
En dan het prachtige W7 lakje wat ik jullie laatst liet zien in mijn Shoplog. Het is een ontzettend mooie glitterlak met paarse en blauwe glitters. Door een paarse lak als ondertoon te gebruiken, komen de blauwe glitters ontzettend mooi naar voren en is het een mysterieuze combinatie. Hier heb ik één laag van aangebracht. Prachtig! Al zeg ik het zelf. Wat vinden jullie? W7 nagellak is te koop bij de Op=Op Voordeelshop voor €3,95 per stuk en twee voor €4,95. Ze hebben een inhoud van 15ml per potje.
En nog even een foto zodat jullie een betere indruk krijgen hoe mooi deze combinatie is. Normaal ben ik niet zo van de paarse lak, maar dit vind ik wel echt heel erg mooi! 

Wat is jullie mening over deze combinatie? Wat draag jij met dit rare weer hier in Nederland of maakt het je niet zo erg uit wat je draagt? Ik hoor het graag!

4 opmerkingen: