maandag 3 februari 2014

Preview: Catrice LE, Luxury Lacquers

Na de afgelopen, best wel teleurstellende Limited Edities van Catrice is er weer een nieuwe aangekondigd. Zou dit dan dé LE zijn waar wij, nagellakliefhebbers, allemaal op zitten te wachten? Ik kan jullie in ieder geval garanderen dat ik op het puntje van mijn stoel zat toen ik erachter kwam wat er allemaal in dit assortiment zou zitten. Nieuwsgierig? Neem dan zeker een kijkje!


Preview: Catrice, LE Luxury Lacquers

Van deze LE is (nog) geen promo- en/of nail art filmpje gemaakt. Ik ga daarom gelijk door naar het laten zien van deze LE, want deze bestaat uit alleen maar nagellakjes. Zet je schrap, want Catrice zal je vast omver laten vallen als je niet zit op je stoel.


Holomania Effect
Holo's? Yes please! Een gehele Effect nagellakcollectie zonder Holo's? No Way! Daarom heeft Catrice een aantal Holo-Effect lakjes bedacht. Wat ik dan wel weer erg jammer vind, is dat ze allemaal superveel op elkaar lijken en geen vier totaal verschillende zijn. Jammer, want ik vind Holo's super mooi!

1) C01, Holo Manolo
4) C02, ApHolo
3) C03, Holo In One
2) C04, Plum Me Up Scotty

Ook nu weer super leuke leuke namen waarvan ik ApHolo en Plum Me Up Scotty de leukste vind. Zeer leuk bedacht en ook super origineel!

Kameleon Effect
Kameleon (Chameleon) lakjes zijn hotter dan ooit. Voorheen had je al de Hema die met deze lakjes uitkwam, maar je ziet steeds  vaker merken er mee komen. Wellicht zal het je wel een beetje bekend voorkomen, dat kan kloppen. Kameleon lakjes zijn een soort opvolgers van de Duochrome lakjes, maar net iets anders. In de Luxury Lacquers zullen vier van deze lakjes verschijnen. Ik ben ontzettend benieuwd naar deze lakjes en ik ben wel benieuwd naar alle vier de lakjes. De mooiste lijkt mij de roze of de paarse. De namen zullen zijn:
4) C05, Chromeo and Juliet
3) C06, Chromit and Miss Pinky
2) C07, Salmon Salmon, But Different
1) C08, C(h)ome, Leon! 

Wat een super leuke namen weer! Ik vind vooral Chromit and Miss Pinky super leuk bedacht. Goed gedaan Catrice, petje af voor deze namen. 

Million Brilliance
Een tekort aan glitter nagellakjes in je stash? Geen zorgen, want die zal vast binnenkort worden aangevuld door deze glitterlakjes. Ze zien er op eerste ogenblik er vrij standaard uit, maar als je goed kijkt hebben ze allemaal best een bijzondere basis. Uiteraard even afwachten hoe ze er uit zien in werkelijkheid.
1) C01, BRIGHTSmaid
7) C02, Glitz Carlton
8) C03, Glitterama
6) C04, The Big Bling Theory
4) C05, Walk Of Glitters
5) C06, Glitters Are A Girl's Best Friend
2) C07, Sweet Glitzteen
3) C08, Glitter Me If You Can
 

Wat een super leuke namen weer!! Ahh, alleen al hierom zou ik dus al deze lakjes willen kopen. Ik vind 'Glitters Are A Girl's Best Friend' de leukste naam. Alleen al daarom zou ik hem willen kopen, ook ben ik wel benieuwd naar Glitterama en The Big Bling Theory vind ik ook wel geinig bedacht!

Sand' Sation
Dacht je nou echt dat het zandeffect hype voorbij zou zijn? No Way! De immens populaire zandeffect lakjes lijken niet op te houden. Zo ook nu komt Catrice weer uit met acht nieuwe Sand effect lakken. Alle acht zijn zeer gevarieerd en zeker de moeite waard om een kijkje te nemen.

1) C01, 100 perSAND real
3) C02, Maliblue
2) C03, Sandhopper
4) C04, PLUMbeach
8) C05, Strawberry BAYquiri
7) C06, I'ts A PINKini World
6) C07, TropiCoral
5) C08, Wakiki Peach

Ook nu weer van die superleuke namen bedacht. Nu vind ik '100 perSAND real' de leukste naam en 'It's A PINKini Worl' vindi k ook erg leuk bedacht. Ik ben het meest benieuwd naar Sandhopper en 'It's A PINKini World'.


Hmm, ik ben bang dat al mijn geld op gaat de komende twee maanden, want wat een geweldig collectie is dit. Ik ben ook erg benieuwd hoe ze deze grote collectie gaan uitbrengen. Deze collectie is vanaf maart verkrijgbaar. Welke lakjes lijken jou het leukst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten