dinsdag 18 februari 2014

Get To Know Me: Instagram, Week 6

Een paar dagen later dan jullie van me gewend zijn, maar door ziek op bed te liggen kwam er niet veel van. Bah, wat een rotgriep. Ik ben nu al bijna twee weken niet lekker en het lijkt er niet beter op te worden (Helaas, maar er zijn altijd ergere dingen). Daardoor komen sommige artikelen wat later, zoals mijn favorieten van 2013. Die heb ik al een tijdje op de planning staan, maar het komt er telkens niet van. Ook deze instagrampost is dus iets later dan normaal, maar gaat nog wel op van zondag tot en met zondagmorgen. Enjoy!


Get To Know Me: Instagram, Week 6
Afgelopen week kocht ik kaartjes voor de Elf Fantasy Fair 2014, ging ik toch nog even naar de Kruidvat voor de nieuwe collectie, ging ik naar de Subway om er ook nog even uit te zijn en ontwierp ik twee Valentijnsdag ontwerpen. 
De Elf Fantasy Fair, wie kent het inmiddels niet? Dat is de vraag, want de laatste jaren is het uitgegroeid tot een enorme hype. Mocht je het niet kennen. De Elf Fantasy Fair is een evenement dat twee keer per jaar plaats vindt in Nederland. Het is grootste fantasy evenement  van Europa waarvan de grootste (en bekendste) plaatst vindt in Haarzuilens (Utrecht). De andere, iets minder bekende, in Arcen (Limburg). Ik ga in principe ieder jaar (ik ben volgens mij al zo'n 4/5x geweest), alleen vorig jaar kon ik helaas niet. Hier heb ik echt de balen in gehad waardoor ik dus nu wel weer ga. Heerlijk, een dag in het jaar helemaal los gaan en verkleed te gaan als je favoriete fantasiefiguur (of er zelf eentje bedenken). Ik ga op zondag, wie gaat er nog meer?
Dinsdagochtend ging ik nog even snel naar de stad om te kijken of de nieuwe collectie er al was en of deze niet al uit verkocht was. Ook kocht ik een paar dingen om de pakketjes van de wiancties mee in te pakken. Deze zijn namelijk nog steeds niet verstuurd en daar schaam ik me heel erg voor meiden! Sorry, maar de griep heeft me goed te pakken gehad. Ik was van plan die avond terug te gaan en de pakketjes op de post te doen, maar toen begon de griep pas echt goed te door te komen en ben ik sindsdien niet echt meer buiten geweest. Mweeh! Ik haat ziek zijn en dat te bedenken dat ik nu echt al twee weken ziek ben.
Ook nam ik nog lekker een Subway broodje bij de Subway uiteraard. Mijn favoriet: Chicken Teriyaki met salade, uien, komkommer en Sweet Onion Sauce. Love this! Volgens mij kon ik toen ik al merken dat ik echt goed ziek begon te worden, na de helft van mijn Footlong zat ik al vol en normaal gesproken krijg ik deze toch echt makkelijk weg als ik enorme honger heb. 
Woensdag, Pretty Little Liars tijd! Ik heb geen Netflix of iets dergelijks dus download ik de series de ochtend daarna. Ik vind PLL echt helemaal te gek. Voor degene die het volgen: Ik denk niet dat Ezra A is, to obvious. Nog steeds blijf ik erbij dat Aria een alterego heeft en dat Ezra misschien een tweelingbroer heeft waar Aria wat vanaf weet! Vooral na de aflevering en dat ze zegt 'I fel for the Villian' (of zoiets). Weet ik wel bijna zeker dat zij er iets mee te maken heeft. Ook vertrouwt Ali niemand anders behalve Emmelie, met een speciale reden misschien? 
Tijdens het kijken van een serie ben ik vaak bezig met het maken van foto's o.i.d. voor mijn blog. Zo ook tijdens PLL. Wat een super vrolijke en leuke combinatie is dit toch. 
Een dag later swatchte ik deze nieuwe nagellak uit de nieuwe Essence collectie. Een prachtige lak die volledig dekt in één laag, beter zelfs in twee lagen. Duochrome heeft deze als finish, zeker weten een aanrader.
Ook plaatste ik deze foto van het tweede ontwerp dat ik gemaakt had voor Valentijnsdag, Totaal anders dan de eerste en niet voorspelbaar, maar toch ook wel weer erg geschikt voor Valentijnsdag. Mocht je de tutorial nog niet gezien hebben van beide ontwerpen. Klik dan hier
Als je ziek bent is er niets lekkerders dan een bakje soep, vooral tomatensoep vind ik erg lekker. Dit is biologische tomatensoep van de Albert Heijn. Zeker een aanrader.
Ook teste ik vrijdag deze nieuwe nagelriemcrème van Essence. Wat een geweldige aanvulling is dit geweest op het nieuwe assortiment. Ik heb de foto's al gemaakt en ik wilde gisteren (maandag) de review al online hebben, maar dat lukte helaas niet. De review komt deze week nog online.
Ook plaatste ik deze foto van het gemaakte filmpje van de Valentijnsdag ontwerpen. Ik merkte dat ik sommige dingen toch nog beter moet doen met bewerken. Het is behoorlijk wennen aan deze nieuwe video bewerker, maar de kwaliteit ervan is echt super. Eindelijk HD filmpje, jeaah!
En gisterochtend probeerde ik deze Sinaasappelsap uit van de Bas vd Heijden (ook bekend onder Dirk en Digros). Hij is echt goed en momenteel in de aanbieding. Heerlijk en zeker weten een aanrader als je wel wat hulp kan gebruiken bij je immuunsysteem. 


Zo dat was mijn week. Best wel saai en vooral op bed gelegen. Ik hoop voor niemand van jullie deze griep te krijgen, want je bent er behoorlijk ziek van. Hoe is jullie week verlopen? Als je mij nog niet volgt op instagram kan je dat doen op @myfantasticnails.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten