zaterdag 15 februari 2014

Nail Art Tutorial: 2x Valentijnsdag geïnspireerd (Filmpje)

Oké de 'officiële' Valentijnsdag is dan wel voorbij, maar wie zegt dat je dan niet nog steeds mensen om wie je geeft vrolijk kan maken? Of kan laten zien dat je om hen geeft? Met deze gedachten en met de gedachten dat ik gisteren te ziek was om het filmpje op tijd af te krijgen heb ik vandaag speciaal voor jullie twee nail art tutorials die door Valentijnsdag zijn geïnspireerd en in principe het hele jaar door te dragen zijn. Benieuwd naar de resultaten? Bekijk dan het filmpje hieronder.


Nail Art Tutorial: 2x Valentijnsdag geïnspireerd (Filmpje)


Ik ben benieuwd naar jullie reacties over deze nail art ontwerpen. Ik had ze allebei al via instagram laten zien en één via facebook. Laat een reactie achter wat je vindt, abboneer op mijn youtube kanaal en doe een duimpje omhoog als je ze leuk vindt. Als er recreaties worden gemaakt gebaseerd op deze tutorial, laat het dan even weten door mij te taggen @myfantasticnails.

1 opmerking:

  1. Klopt het dat ik alleen een flmpje zag met rode nagels en witte hartjes? Wel heel leuk by the way! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen