zondag 1 juli 2012

Favoriete videos: juni

Een aantal van jullie hadden mij de vorige keer laten weten dat jullie dit artikel wel heel handig vonden. Ik zal daarom ook proberen dit iedere maand te doen!


Regelmatig kijk ik op youtube voor inspiratie van nail art en voor handige tips. Nu leek het mij leuk om iedere maand een overzicht van video's te plaatsen die ik heb ontdekt en heel erg handig zijn of gewoon leuk om naar te kijken!


Overzicht

Technieken
Newspaper Nails: by iluvjesse444
Foil Nails: by RobinMoses
 
Jullie zijn vast wel bekend met het fenomeen Newspaper nails? Meestal gebruik je 'rubbing alcohol' voor deze techniek, maar in deze tutoriaal laat iluvjesse444 zien hoe je ook met water! deze leuke nagels kan creeëren. Ze is misschien niet de beste, maar het is wel een handige video.
Robin moses is inmiddels uitgegroeid tot één van de grote Nail Art voorbeelden van deze tijd. Iedere maandag, woensdag en vrijdag upload ze twee filmpjes en laat ze je verbazen met een ge-wel-dig nieuw ontwerp. Zo ook de Nail Foil. Met behulp van folie laat ze zien hoe jij een leuk ontwerp kan creëren!

Nail Art
Mardi Gras Mambo: by oOMissysNailsOo
Fashion Studs: by Creativenailart
 
MissysNails laat jullie zien hoe je een Extravaganza nail art maakt met Acryl! Super schattig voor bijvoorbeeld een gala of iets dergelijks, maar niet echt geschikt voor dagelijks gebruik!
Nail Art studs zie ik steeds vaker op het internet verschijnen. Zo laat Sylvia van Nailart Creations haar studs zien hoe zij deze verwerkt heeft in een review, maar Creativenailart laat het weer op haar manier zien. Wat vinden jullie van deze bijzondere Nail Art designs???


DIY's+Tips&Trics
Glitter nagellak verwijderen nr2: by Nailart Creations
Recyling Stripers: by Nailart Creations
DIY, Salon Manicure: by aLoveTart
DIY, Heart Stickers: by dlypassion
Zoals jullie wel hebben begrepen heb ik verschillende DIY's+Tip&Tricks geplaatst. Ik houd van dit soort filmpjes!! Ik kan er wel uren naar kijken en je leert er zoooooveel van. Je ontdekt weer nieuwe dingen in de Nail Art wereld die je verder helpen. Ik zal kort omschrijven waar de bovenstaande vijf links over gaan!
Al eerder liet ik jullie een manier zien hoe je glitter nagellak kan verwijderen, Sylvia van Nailart Creations heeft maar liefst drie manieren verzamelt en er een heel leuk filmpje van gemaakt.
Je kent het vast wel die dunne kwastjes die zo ontzettend lekker werken, maar je nagellak is helemaal op. Sylvia laat jullie zien hoe ze dit op een wel heel creatieve manier heeft opgelost!
Top Coats, het enige in de NailArt wereld wat ik niet erg vind om tientallen euro's aan te besteden. Topcoat zorgt er ten slotte voor dat je nagellak het langste en het beste blijft zitten, net als je Nail Art design lang en mooi blijft zitten. Een van mijn grootste Nail Art designer voorbeelden Meliney legt jullie uit welke topcoats er naar haar mening de beste topcoats zijn en dat nog voor een betaalbare prijs ook!
Een tijdje geleden konden jullie al zien hoe ik een manicure behandeling uitvoer, aLoveTart legt jullie dit op een zeer professionele manier uit. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen!
Als laatste heb ik een techniek voor jullie waar ik een enorme fan van ben! dlypassion laat jullie zien hoe je er voor kan zorgen dat je creaties op beide handen gelijk kan krijgen door het maken van je EIGEN nail art stickers!!!


Zo dat waren ze weer voor deze maand. Hebben deze filmpjes jullie geholpen en die van vorige maand? Laat in een comment achter wat je van deze filmpjes vindt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten