dinsdag 31 juli 2012

Catrice: Najaars collectie

Ongetwijfeld zullen jullie dit al op verschillende blogs zijn tegen gekomen. Twee keer per jaar wisselt Catrice, net als Essence van assortiment. Inmiddels had ik al laten zien welke er bij Essence in komen. Er gaan er zo weinig uit dat ik niet de moeite waard vond om dit aan te geven. Echter wel van Catrice. Toch nog even nieuwsgierig naar de wisseling? Kijk dan even mee!



What's Out?

Er zijn er in totaal 11 lakjes die uit het assortiment gaan. Dit is nog best wel veel voor Catrice aangezien zij niet een zo'n grote collectie hebben als Essence. De lakjes die uit het assortiment gaan zijn de volgende lakjes:

Out:
NR220: Lost In Mud
NR330: Absolutely ChinChilly!
NR410: Pool Party At Night
NR560: Rusty But Sexy
NR610: ASHley
NR620: Captain Sparrow's Boat
NR630: Sing: Hey, Dirty-Lilah!
NR670: It's Rambo No. 5
NR700: Birdy Reloaded
NR860: Browno Mars

Er zijn een aantal kleurtjes die voor mij een verassing zijn dat deze eruit gaan (zoals Birdy Reloaded en Lost In Mud), erg jammer! Ik heb namelijk de nieuwe lakjes gezien en ik vind er niet echt veel bijzonders tussen zitten. Kijken jullie mee?


What's In?
Van links naar rechts zijn dit de namen van de lakjes.

In:
NR865: Yellow Sub-Mandarin
NR910: Oh My Goldness!
NR870: Copper Banana
NR895: I Am A Lob-Star
NR905: Steel My Soul
NR875: It's All I Can Blue
NR880: No Snow Patrol
NR915: George Blueney!
NR890: How I Matt Your Mother
NR900: Steel My Heart


De namen zijn wel erg grappig moet ik zeggen. Nog even en Catrice zit aan de NR1000!! De lakjes waar ik vooral nieuwsgierig naar ben zijn de  NR915: George Blueney! en de NR895: I Am A Lob-Star


Welke lakjes lijken jouw het leukste? Waarvan vind jij het jammer dat deze er niet meer in zitten? Laat het me weten!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten