maandag 2 juli 2012

Review: Essence, Stamping plates (nieuw!)

Sinds het (inmiddels) enorm bekende merk Konad uit kwam met haar stamping plates, heeft vrijwel ieder (bekend) merk in de nagellakbranche wel een kopie van deze leuke plates. Zeg nou zelf, als jij een eigen merk had waarin jij nagellak e.d. verkocht en je zag dat iemand anders hier veel geld mee verdiende, dan zou jij dit toch ook namaken?


Zoals ik dus al zei, zijn er verschillende merken in de nagellakbranche die hun eigen imageplates hebben. Denk maar aan bijvoorbeeld Herôme, BundleMonster, Born Pretty Store en Essence. De laatst genoemde is heel erg populair onder de dames die geen zin hebben om vijf euro per imageplate te besteden bij Konad. Sinds een aantal weken heeft Essence verschillende nieuwe plates die echt super goed werken! Ik ben zo onder de indruk dat ik één van die plates met jullie wilde delen. Kijken jullie mee?

Imageplate
Ik weet dat deze foto er erg overbelicht uitziet, maar het is vrij lastig om een imageplate te fotograferen met een niet-goed-werkende camera! Al met al vind ik wel dat je goed kan zien dat er dus negen verschillende afbeeldingen opzitten die stuk voor stuk echt super goed zitten!
In tegenstelling tot eerdere versies is deze imageplate goed diep gegraveerd. Je kan de randjes echt heel goed voelen. Deze zijn makkelijk aan te brengen en super gedetailleerd! Dat voor slechts €1,49!
Ik heb ze voor jullie allemaal geswatched. Als je nieuwsgierig bent naar de kwaliteit van de afbeeldingen, blijf dan vooral kijken!
dit zijn dus de afbeeldingen zoals ze op het stempelkussentje zitten.Ik was zo verrast van de kwaliteit. Alle afbeeldingen zijn in één keer genomen zonder iets opnieuw te moeten doen. Dat heb je wel eens, dat je maar opnieuw moet blijven werken om een goede afbeelding te krijgen. Dat is bij deze plate dus niet het geval, super leuk! Ik heb overigens mijn favoriete 2-1 stempelkussen/scraper gebruikt. Deze heb ik gekocht op Ebay, mijn favoriete webwinkel! Het mesje heeft één hele scherpe kant waarmee je de perfecte afbeelding creeërt. Het kussentje werkt trouwens ook heel fijn!!! Als jullie willen kan ik verschillende stempel/scrapers reviewen zodat jullie een beeld krijgen welke (goedkope uiteraard) er fijn/goed zijn.
 Zo zien de afbeeldingen eruit op mijn nagels, Ik heb vrij smalle nagels, behalve mijn duimen. Vanaar ook dat ik er daar twee op gedaan heb. Ik moet er even bij zeggen, de tweede afbeelding met het sterretje is een beetje anders. Dit komt doordat ik bewoog terwijl ik deze opbracht. De ena laatste afbeelding lukte niet omdat ik het met mijn linkerhand aanbracht.
Ik heb overigens de Essence Stampe Me! Black gebruikt. Deze ziet er als volgt uit.
Essence Nail Art Stamp Me! Black


Tot nu toe heb ik de afgelopen twee weken vier nieuwe plates van dezelfde kwaliteit gevonden. Twee daarvan had ik jullie in een eerder artikel al iets over laten weten. Nieuwsgierig naar meer foto's? Laat dan even een comment achter of stuur een bericht naar: myfantasticnails@gmail.com

3 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit!
    Ik heb vroeger ook eens een Stamping setje van Essence gehad, maar die werkte helaas niet erg fijn :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de imageplates alleen maar fijn met mijn konad lakken, mijn essence lak pakt niet ofzo :)
    ik heb alle 4 de nieuwe ik vond ze zo leuk!
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kan ook te maken hebben met de scraper/stempel. Ik merkte gelijk een verschil met die van Essence en die van Ebay. Die van Essence vind ik echt waardeloos, ik heb echt wel 200x geprobeerd en niet één keer werkte het goed. Deze heb ik één keer gebruikt en het was perfect!

      Verwijderen