zaterdag 7 juli 2012

Review: Essence, Stamping plates (nieuw! nr2)

Sinds het (inmiddels) enorm bekende merk Konad uit kwam met haar stamping plates, heeft vrijwel ieder (bekend) merk in de nagellakbranche wel een kopie van deze leuke plates. Zeg nou zelf, als jij een eigen merk had waarin jij nagellak e.d. verkocht en je zag dat iemand anders hier veel geld mee verdiende, dan zou jij dit toch ook namaken?
Zoals ik dus al zei, zijn er verschillende merken in de nagellakbranche die hun eigen imageplates hebben. Denk maar aan bijvoorbeeld Herôme, BundleMonster, Born Pretty Store en Essence. De laatst genoemde is heel erg populair onder de dames die geen zin hebben om vijf euro per imageplate te besteden bij Konad. Sinds een aantal weken heeft Essence verschillende nieuwe plates die echt super goed werken! Ik ben zo onder de indruk dat ik één van die plates met jullie wilde delen. Ik zal ze alle vier met jullie doornemen en dit is de tweede. De eerste review konden jullie al eerder lezen op deze pagina.

Imageplate

Ik vond de afbeeldingen op deze imageplate wel heel erg leuk! Gezien de kwaliteit van de eerdere imageplate, leek het mij ook geen kwaad te kunnen deze mee te nemen. Ik vond dat er erg leuke afbeeldingen op stonden. Zo zag ik paddestoelen staan, een paraplu, een cupcake, ijs, vlindertje, hartjes, sterretjes, driehoekjes en nog een swirly afbeelding. Deze lijkt haast wel geïnspireerd te zijn door de zomer. Nieuwsgierig geworden? Sroll dan even naar beneden voor de plaatjes!
Dit zijn dus alle negen afbeeldingen die op de imageplate zitten. Het zijn vrij kleine afbeeldingen die zeker op iedere nagel past. Ik vind ze heel leuk, maar de details vind ik minder van kwaliteit in vergelijking met de voorgaande imageplate. Ik heb overigens de Stamp Me! Black van Essence gebruikt. Deze is (net als de andere twee lakjes van Stampy Polish) ideaal! Hieronder laat ik jullie alle negen afbeeldingen zien hoe deze op mijn nagels eruit zien! Ik heb trouwens dezelfde scraper als voorheen gebruikt. Deze kunne jullie hier terug vinden.
Dit is dus het uiteindelijke resultaat. Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de cupcake en de paraplu, maar de driehoekjes en de paddestoelen vond ik best tegevallen, al gaf het wel een heel grappig effect! Als basis kleur heb ik het lakje van Etos gebruikt dat je krijgt vanaf vijftien euro boodschappen doen! Dit is een minblauw kleurtje met een prachtige groene ondertoon, het lakje dekt heeeeel erg slecht!! (wat super jammer is, heel leuk kleurtje), maar hier kunnen jullie de afbeeldingen duidelijk zien! 

Welke afbeelding is jouw favoriete op deze imageplate? Deze zijn te koop bij de kruidvat vanaf €1,49. Op dit moment zijn er totaal vier nieuwe in de Nail Art schappen. Welke heb jij al in bezit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten