dinsdag 5 juni 2012

Overige: Nail Polish Photoshop Brushes

Hallo iedereen! Vandaag heb ik voor jullie een ander soort artikeltje dan normaal in petto. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!






Iets dat vrijwel niemand nog weet is het feit dat ik vroeger heel veel op DeviantART heb gezeten en regelmatig uploads plaatste. Nu ging dit een stuk lastiger met mijn laptop, maar sinds een tijdje terug heb ik besloten dit weer op te pakken en de trial versie van CS6 eens uit te proberen. Wat was ik blij dat deze goed werkte op mijn laptop zeg! Ik heb dus hele leuke brushes gemaakt die je kan gebruiken op veel verschillende manieren. Geen idee hoe? Dan zijn er verschillende tutorials te vinden op youtube hoe je hier gebruik van kan maken.


Klik hier voor de link om ze te downloaden!

1 opmerking:

  1. Oh superleuk!
    Die brushes kan je heel handig gebruiken voor eenm leuke header!
    dankje!, liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen