zondag 17 juni 2012

Nieuw Merk: Digital Color Cream (DCC)

Hoi dames! Voor vandaag heb ik weer een leuk artikeltje in petto, namelijk het nieuwe (voor mij) nagellakmerk; Digital Color Cream dat te koop is bij de DA drogisterij.

Twee dagen geleden liep ik toevallig de DA langs toen ik een aanbieding zag van nagellak. In eerste instantie dacht ik dat het Bourjois was, maar wat bleek? Het is het merk genaamd Digital Color Cream. De potjes zijn €1,99 per stuk en drie voor €5,00. Lekker goedkoop dus! Ik zal eerst even een foto laten zien die ik heb gemaakt met mijn (nog steeds) kapotte camera.


 Dit zijn dus de zes potjes die ik heb gekocht. Dit heeft mij slechts een tientje gekost. Dat is natuurlijk erg goedkoop voor deze nagellak, maar voordat ik er meer over ga vertellen wil ik eerst iets zeggen over het merk zelf.


Over het merk
Digital Color Cream is een onbekend nagellakmerk dat slechts in enkele DA drogisterijen te koop is! Voor zover ik ontdekt heb, hebben ze niet super veel verschillende kleurtjes, maar zeker wel een aantal opvallende! Ook valt het gelijk op dat dit het uiterlijk van het potje erg lijkt op die van Bourjoius.... ten minste dat is mijn mening.
Op internet is er vrijwel niks te vinden over dit merk, wat erg jammer is. Het bevalt me namelijk prima!
Het is overigens wel jammer dat de lakjes genummerd zijn en geen naam hebben. Dat is iets wat toch wel een must is om populair te worden!

De nagellak
Zoals het merk je al verteld zijn het crème kleurtjes. Het is dan mij ook gelijk opgevallen dat je ook wel twee laagjes moet gebruiken wil het echt mooi dekken. De lak zelf dekt prima, maar twee laagjes vind ik sowieso mooier dan ééntje.
Ik heb zelf zes verschillende kleurtjes gehaald: donkerroze, lichtroze, glitterroze, donkerblauw, glitterblauw en oranje. Daarvna heb ik er al twee uitgeprobeerd en ben ik er erg tevreden over!
De dop is vrij groot en het kwastje erg klein, deze combinatie zorgt ervoor dat het lakken van deze nagellak erg goed gaat!
De nagellak droogt echt binnen een paar minuten en dat is natuurlijk ideaal!



Kortom ik ben erg tevreden over dit merk, het is vergelijkbaar qua kwaliteit met het merk E.L.F. (Eyes,lips,face) als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding en dus zeer geschikt is voor de dames die veel bezig zijn met nail art of die geen zin hebben om hele dure nagellak te kopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten