zondag 3 juni 2012

Hot or Not: Hello Kitty!

In de Hot or Not artikelen is de bedoeling om te vertellen of jij de nail art designs die ik jullie laat zijn, HOT zijn or totally NOT!


Mijn nichtje werd vorige week één jaar oud en dat is natuurlijk en leuk feestje zeker waard! Haar moeder (de zus van mijn vriend) kwam op het idee om een Hello Kitty thema te houden. Dit was zo schattig! Het deed me gelijk denken aan al die leuke Hello Kitty Nail Arts die ik veel voorbij zie komen. Kijken jullie mee?

Hello Kitty Nails
1)
2)

3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)



Zoals jullie zien is er genoeg Hello Kitty te zien in de Nail Art wereld dus schaam je vooral niet als je nog steeds 20 bent (of ouder!!) en je houdt van Hello Kitty. Je bent blijkbaar niet de enige!!!:) Ik heb overigens nog een heel erg leuk filmpje waarin ze laten zien hoe jij je eigen Nail Art Hello Kitty Sticker maakt. Nieuwsgierig? Klik hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten