vrijdag 6 juni 2014

Overige: Spam Je Blog #12

Alweer een jaar voorbij? Jeetje, wat gaat de tijd toch snel. Helaas sneller dan je denkt, maar voor jullie wel weer erg fijn. Het is namelijk spamtijd! In het begin deed ik het altijd aan het einde van de maand, maar dit werd nog al eens vergeten waardoor het naar het begin van de maand geschoven werd. Het is nu de eerste week van juni en dus Spamtijd! Spammen is normaal gesproken niet zo netjes om te doen, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je graag wat bekender wil worden met je blog. Daarvoor is nu de mogelijkheid om je blog te spammen!


Spam je blog #12
Er zijn echter wel enkele regels waar je aan moet houden:
- Vertel wie je bent en waar je blog voor dient
- Plaats de link van je blog
- Have Fun Spamming!

Wie weet kom ik wel hele leuke blogs tegen en zal ik je volgen:). Kom maar op!

5 opmerkingen:

  1. Jeej dankjewel! Mijn naam is Mariëlle, ik ben 19 jaar en ik blog op www.gekopmakeup.blogspot.nl. Mijn artikelen gaan over beauty (looks/reviews/nails), fashion, DIY en nog veel meer. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt en een reactie vind ik helemaal leuk! Liefs Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief dat we mogen spammen. Ik ben Céline en mijn beauty & more blog kun je vinden op http://www.ceetje.nl Er loopt nu een winactie waar je een goed gevuld make up pakket kunt winnen. Met o.a. W7, Fogan en Essence producten. Kom je een keer kijken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik ben Jeske en samen met mijn zusje Wiep heb ik een blog. We schrijven voornamelijk over nagellak en nailart, maar niet alléén daarover. Vandaar ook onze naam: Not Only Nails. Ook maken we regelmatig video's, zoals shoplogs en vlogs.
    We zouden het leuk vinden als je eens een kijkje neemt!

    www.notonlynails.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat we mogen spammen! Mijn beautyblog is www.ohmybeauty.nl Van alles over beauty! Ik ben verslaafd aan nagellak en nail arts en dat zie je dan ook regelmatig voorbij komen. Op dit moment loopt er een leuke winactie: http://ohmybeauty.nl/winactie-bij-100-bloglovin-followers
    Morgen volgt nog een winactie. Dus kom zeker even een kijkje nemen.
    Liefs,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben Isabelle en mijn blog It's an Isabelle thing gaat over nagellak, beauty, mode... Eigenlijk alles wat een meisje zich maar kan bedenken! Ik ben ook nog maar net nieuw, ongeveer 2 maanden en ik hoop om andere bloggers te ontmoeten en om daar dan ideeën mee uit te kunnen wisselen. Neem zeker eens een kijkje en laat me weten wat jullie vinden!

    www.itsanisabellething.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen