woensdag 4 juni 2014

Hot or Not: Dotted Nailpolish

Polka Dots is een trend die nooit over lijkt te gaan. Sterker nog, het lijkt de laatste tijd hotter dan ooit! Niet zo gek ook als jij je bedenkt dat je met dots (Nederlands: Stipjes) van alles kan bedenken. Tot de meest schattige kledingoutfits of stoere nagels. Je kan er van alles mee en niks is te gek. Naast de bekende Polka Dots nail art, zie ik een andere trend die hier veel van weg heeft en zelfs als inspiratie hiertoe geleidt heeft. Dan heb ik het over Dotted Nailpolish.


Hot or Not: Dotted Nails
Een geheel nieuwe trend is het niet helemaal, want de bekende Indie nagellakjes hadden ze al langer. Echter steeds vaker en vaker zie ik merken hiermee uitkomen. Eerst had alleen de Claire's deze lakjes nog of Maybelline, maar nu komen ook merken als Flormar op de markt met deze trend en ik laat jullie een aantal leuke afbeeldingen zien. Daarna kunnen jullie zelf bepalen of deze trend HOT or NOT is.
1)

2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
Estee Lauder Dilettante L'Oreal Confetti Top Coat Swatches
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)


Ik vind deze trend erg leuk bedacht! Je krijgt met weinig moeite leuke nagels, maar veel meer kan je er niet mee en dat is wel jammer. Sommige lakjes zou je nog als topcoat kunnen gebruiken over een andere lak, maar niet veel meer dan dat. Dus, ja ik vind deze trend HOT, maar de mogelijkheden zijn niet erg veel en dat vind ik jammer, wel leuk voor de nail art newbies onder ons!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten