woensdag 18 juni 2014

Nail Art Tutorial: Easy Summer Design (Filmpje)

De tijd gaat zo snel dat ik me laatst realiseerde dat het alweer twee maanden geleden is dat ik een nail art filmpje plaatste. Daarom heb ik besloten er weer eentje te filmen en te bewerken, dit laatste kostte me wat meer tijd dan ik had verwacht. Ik heb namelijk een paar nieuwe technieken en manieren van filmen+editten uitgeprobeerd en ik ben ontzettend benieuwd wat jullie ervan vinden. Vandaag is het een tutorial die iedereen in principe gemakkelijk zou kunnen maken en toch vrolijk en niet standaard is. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.


Nail Art Tutorial: Easy Summer Design (Filmpje)


Laat me weten wat jullie van deze tutorial vinden en of je zelf oo kal een leuke nail art voor i nde zomer gemaakt hebt. P.S. Is het jullie al op gevallen dat deze ook prima te dragen is voor het WK? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten