donderdag 30 mei 2013

Woehoe! Einde is nabij.....

Woehoe!!! Eindelijk begint de schoolstress minder te worden. De afgelopen weken waren erg stressvol en zeer vermoeiend voor mij. Wat wil je dan ook als je tientallen verslagen moet maken voor je portfolio met alles erop en d'r aan?
Zoals jullie wel weten, was afgelopen jaar een bijzonder heftig jaar voor mij. Ik brak mijn arm, waardoor ik zeker twee maanden goed uit de roulatie ben geweest, hierdoor moest ik enorm veel inhalen. Daarnaast heb ik vrij veel dingen mee gemaakt thuis en is alles heel stressvol geweest. 
Toch kan ik met eerlijkheid zeggen dat dit een jaar geweest is waar het eens een keertje draaide om mij en dat voelt ook wel eens goed!
Het harde werken heeft ook mij ook beloond, want ik mag bij mijn stage voorlopig blijven werken als oproepkracht (woehoe!) en ook heb ik al mijn praktijkexamen behaald van acne. De meeste theorietoetsen heb ik ook behaald (moet er nog eentje herkansen) en sinds vandaag kan ik met trots zeggen dat ik eindelijk, na uren en uren gewerkt te hebben aan verslagen en mijn portfolio, dat ik deze succesvol heb afgerond en dus een hoop stress minder is!
Eindelijk heb ik weer wat tijd voor mijzelf. De komende week staat nog wel in het teken van praktijkexamens, maar daarna ga ik proberen weer helemaal terug te komen met mijn blog!!!


P.S. Omdat ik zo trots ben op het eindresultaat van mijn portfolio, deel ik deze graag met jullie!:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten