maandag 6 mei 2013

Mooie Combinatie: Essence+Essence

Vandaag heb ik een hele leuke combinatie voor jullie. Deze twee lakjes heb ik gekocht tijdens de 1+1 nagelfestival van de Kruidvat. Kijken jullie mee naar de combinatie van vandaag?

Per toeval kwam ik eigenlijk op deze combinatie. Ik was bezig met het swatchen van de lakjes voor de shoplog (die binnenkort online komt) toen ik op deze combinatie stuiterde. Ik ben er helemaal fan van en het is zeer geschikt voor deze mooie dagen. Kijken jullie mee?


Mooie Combinatie: Essence+Essence
Dit is de combinatie geworden. Eigenlijk ben ik niet zo'n fan van de zowel vernieuwde Colour&Go lakken als de vernieuwde Nail Art Twins, maar mijn gedachten veranderden wel enigszins toen ik deze lakjes combineerden. Wat een plaatje is dit toch om te zien en wat glitteren je nagels mooi! Love it!
Als eerste heb ik twee laagjes aangebracht van de lieve, zachte pastel lilakleurige lak van Essence. Deze heet 149, Hello Marshmellow. Hoewel de dekking na de eerste laag niet verbluffend was, heb ik een tweede laag aangebracht die al iets beter dekte. Het is een heel mooi kleurtje dat goed staat bij mijn huidskleur, maar de dekking is niet fabuleus (iets wat we wel gewend zijn van pastel kleurtjes). Deze lak heeft mooie paarse en blauwe shimmertjes zitten in de lak.
Daarover heen heb ik deze prachtige glitters aangebracht. Dit zijn de vernieuwde Essence Nail Art Twins lakken die sinds de assortiment wisseling uit zijn gekomen. Er zitten vrijwel alleen ronde glitters in, afwisselend in grootte en van kleur (zilveren en paarse glitters). Brengt gemakkelijk aan en blijft ontzettend goed zitten. Ik vind dit wel echt een goede aanwinst geweest!
En zo heb ik nog een aantal foto's om te laten zien hoe deze combinatie zit. Ik vind het echt een super gave, lieve combinatie die zeer geschikt is voor de zomer. Wat vinden jullie?


Dit was weer een korte post na een tijdje niks geplaatst te hebben. Mijn portfolio examen komt steeds dichterbij en ik zal blij zijn als ik dit achter de rug heb (en het natuurlijk heb gehaald). Dan maak ik me minder zorgen om de rest. Als dit eenmaal achter de rug is, heb ik meer tijd om artikeltjes te plaatsen. Bedankt voor alle lieve reacties die ik laatst kreeg. Jullie zijn geweldig! Ook ben ik bezig met het organiseren van een leuke winactie, dus dat komt er ook nog aan.

8 opmerkingen:

  1. Staan inderdaad heel leuk samen! Die Twins-topper heb ik laatst gekocht en wil ik snel uitproberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combinatie!
    Ik ben benieuwd naar je andere swatches :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze combinatie ook een keer gemaakt :) Alleen dan met Lavender Cupcake van NYC als basis. Maar die lijkt er ook heel erg op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave combi met die glitters! :D (alleen altijd zo'n drama om ze eraf te halen helaas..)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die glitters verwijderen, dat is echt een ramp! Gelukkig heb ik een DIY nagellakremoverpotje:P (ook laatst een artikel over gemaakt)

      Verwijderen
  5. Ik heb die kleurtjes ook en het is idd een geweldige combi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo lekker vrolijk ook he! Ik heb zelf een paar dagen opgehad, love deze combinatie!

      Verwijderen