maandag 24 november 2014

Preview: Catrice LE, Viennart

Met de feestdagen inzicht komen steeds meer collecties uit met feestkleuren. Denk dan vooral aan rood, paars, goud, zilver, zwart. Toch zijn er steeds meer merken die het net even anders willen doen, maar toch die traditionele kleuren wil behouden. Dat bedacht Catrice zich ook met het uitbrengen van de huidige LE collectie. Tijd om eens een kijkje te nemen naar deze collectie.


Preview: Catrice LE, Viennart
 photo 10422159_10152739467009911_8972153681338864780_n_zpsadd90252.jpg
Als ik deze collectie zo bekijk, dan denk ik aan hele klassieke kleuren zoals zilver en rood en nudekleuren en dan toch een beetje anders, wat moderner. Ik werd nieuwsgieriger!


Promofilmpje: Catrice LE, Viennart
Ja, zoals ik al dacht. Een moderne twist met een oud randje. Ik vind het wel wat hoor!

Catrice: LE, Ultimate Lacquer €2,99
 photo CatriceViennart6_zps0c4bbb0f.png
De kleuren vind ik er niet spectaculair uitzien, maar dat zegt niks. Promofoto's kunnen er soms anders uitzien dan de werkelijkheid. Toch was ik erg benieuwd naar de donkerrode en de nudeachtige/roze kleur. Ik moet zeggen dat ik wel heel erg onder de indruk ben van het uiterlijk van de potjes. Dat is alweer een tijd geleden!
De nagellakken heet:
1) C01; Pearlescent Purpose
2) C02; Vienna Rose Woods
3) C03; LilART Lily
4) C04; ARTful Red
De namen vind ik wel erg leuk en het geeft je een beeld van de finishes van de lakjes. Leuk!

Catrice: LE, Nail Art Filmpje
Ik vind het een leuk ontwerp en erg simpel. De kleuren zien er ook erg leuk. Ik ben benieuwd hoe de lakken er uit zullen zien in de winkel!


Catrice Limited Editie Viennart is momenteel verkrijgbaar in de Krudivat en Trekpleister. De collectie is beperkt, dus OP=OP! De nagellakjes zijn verkrijgbaar vanaf €2,99 per stuk.
Wat vind jij van deze collectie? Ik ben erg benieuwd hoe deze collectie eruit ziet. Het lijkt me een mooie collectie voor de feestdagen. Heb jij al een idee voor de komende dagen wat je op je nagels gaat dragen voor de feestdagen dit jaar? Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten