maandag 10 november 2014

Nail Art Tutorial: MTV EMA's Sponsored by Essence (Video)

Eigenlijke wilde ik deze tutorial aan jullie laten zien voordat de EMA's waren, maar ik besloot het als een soort NOTD te doen. Ten slotte is het ontwerp wat ik echt op mijn nagels gedragen heb. Als Essence volgend jaar de EMA's weer sponsored, kan je natuurlijk deze nail art ook dragen. Dus besloot ik hem alsnog te plaatsen.


Nail Art Tutorial: MTV EMA's Sponsored by Essence (Video)
Het is niet echt een ingewikkelde nail art (naar mijn mening), maar deze nail art kost wel wat tijd. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat jullie het een keer zullen dragen. Laat mij weten wat je ervan vond!
De Video

Het resultaten in het donker



Ik ben benieuwd of jullie naar de EMA's gekeken hebben en of jullie de uitgereikte awards terecht vinden. Wat vinden jullie van de outfits van de artiesten dit jaar? Ik was onder de indruk! Laat me weten of jij nog iets gedaan hebt om de EMA's te steunen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten