donderdag 3 juli 2014

Preview: Essence TE, Wave Goddes

Het is zomer! Dat betekent mooi weer, stranduitjes en veel bikini's en zwembroeken. Speciaal voor die gelegenheid komt Essence uit met de collectie 'Wave Goddes' die deze maand verkrijgbaar zal zijn in de winkels.


Preview: Essence TE, Wave Goddes
Zomerser kan bijna niet als ik deze promoafbeelding bekijk! Als ik dit zo zie krijg ik al zin in de heerlijke vakantie die we eind augustus gepland hebben. Hopelijk is het dan nog steeds net zulk mooi weer.


Nagellak €1,89
Essence wave goddess nail polish
Hoewel ik de nagellakjes er in eerste instantie niet super elegant uit vind zien, heeft het wel iets stoers en vind ik het goed passen bij wat ik er van verwacht had na het zien van de promoafbeelding. Er zijn in totaal vier zomerse kleuren, ze hadden wel iets spannender gemogen maar toch is het uiterlijk leuk gedaan en ben ik er erg naar benieuwd.
1) 01, Loos Your Heart On The Board
2) 02, Wave Down The Lime
3) 03, Have A Break
4) 04, Crush On Blue
In tegenstelling tot de komende Limited Edities van Catrice ben ik bij deze collectie wel erg benieuwd. Tijdens het zoeken van informatie op internet over deze collectie ben ik erachter gekomen dat de dele van de potjes waarop staat 'Yolo', 'Early Bird', 'Love' en 'Wave Goddes' schijnen allemaal ringetjes die je van het dopje af kan halen en om je vingers kan doen. Erg leuk en zeker origineel gedaan! Love this!

Thermo Nail Stickers, €1,49
Nagelstikkers met iets extra's! Hoe ontzettend leuk is het dat deze stikkers een 'Thermo'-effect zullen hebben op je nagels. Afhankelijk van de temperatuur buiten zullen de stikkers van kleur veranderen! Ontzettend origineel en weer eens wat anders dan de thermo nagellak. Leuk bedacht en nu kijken of het daadwerkelijk werkt. Dit velletje zal 1) 01, Have A Break Or Two gaan heten.

Hot 'n Cold Topcoat, €1,99
essence wave goddess collection summer 2014 07
Niet zo van temperatuurveranderende nagelstikkers, maar wel van nagellak? Geen zorgen. Essence heeft ook daarvoor een oplossing bedacht. Breng een kleurlaagje aan op je nagels en ga daar overheen met deze topcoat en je nagellak zal door de temperatuur veranderen van kleur. Het lijkt wel dé trend van de zomer te zijn dit jaar! Deze lak zal heten 1) 01, Crush On Blue.


Wave Goddes zal vanaf deze maand verkrijgbaar zijn in de winkels als Kruidvat en Trekpleister.
Ik ben ontzettend verrast door deze collectie! Ik hoop dat de verrassing door blijft gaan als ik een paar producten heb aangeschaft, want dat ga ik zeker doen. Wat vinden jullie van deze collectie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten