woensdag 2 juli 2014

Preview: Catrice LE, Metallure

Naast hun Assortimentupdate van het najaar 2014 heeft Catrice inmiddels ook bekend gemaakt wat de nieuwe Limited Editie zal zijn die uit zal komen in augustus/september 2014 en dus waarschijnlijk tegelijk gaat vallen met de wisseling. Deze collectie zal Metallure gaan heten en is geïnspireerd door marmereffect, vloeiende jurk op de catwalk en zilveren schaduwen. Dat belooft dus veel goeds als ik dit allemaal lees.


Preview: Catrice, LE Metallure
Catrice Metallure
Metallure zal verkrijgbaar zijn in de Kruidvat en Trekpleister vanaf augustus t/m september 2014. 


Promofilmpje: Catrice LE, Metallure
Metallure is een collectie die me erg doet denken aan een collectie met veel goud en zilvertinten in de collectie verwerkt en na het zien van deze promovideo is het ook een collectie met roodtinten en Metallicfinishes. Niet super spectaculair, maar laten we toch kijken hoe de lakjes eruit zullen zien.

Nagellak €2,99
In eerste instantie ben ik niet overdonderd door deze collectie. Vrij voorspelbare kleuren op het eerste zicht. Alhoewel ik de eerste lak en derde lak het meest bijzonder vind tot nu toe. Toch moet ik enorme pluspunten toekennen aan het uiterlijk van de nagellakjes, wat een leuke doppen! Dat is iets wat Catrice niet altijd doet, maar de laatste tijd wel steeds beter. De namen van de lakken zijn als volgt:
1) C01, Alluring Red
2) C02, Alluring Pink
3) C03, Metalight
4) C04, Metallicious 
5) C05, Metafushion
Nee tot nu toe ben ik nog steeds niet overdonderd door deze collectie. De namen vallen tegen en de kleuren lijken me ook niet super spectaculair, maar promofoto's zeggen niet altijd alles dus wacht ik rustig af tot het in de winkels ligt!

Trend Nail Art Design
En zoals altijd heeft Catrice weer een nail art design video gemaakt bij deze Limited Editie. Hoewel de ontwerpen vaak erg simpel zijn, zijn ze leuk in elkaar gezet en geven een hoop inspiratie! Deze vind ik trouwens wel erg leuk gedaan:).


Wat vinden jullie tot nu toe van deze collectie? Ik denk dat ik zelf deze collectie moet gaan zien in de winkel om te kunnen bepalen of ik wat mee naar huis ga nemen of niet. Het is een collectie die wel erg geschikt is voor het najaar met nog een beetje extra, maar als je al zoveel nagellak hebt als ik moet je er toch wat kritischer naar kijken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten