donderdag 9 februari 2012

Swatch: Max Crackle Nagellak

Ik weet dat het een tijdje geduurd heeft voordat ik een nieuw bericht plaats, het spijt me! Ik heb binnenkort mijn examens (in april), ben erg druk bezig met mijn portfolio's en met stage lopen, daarnaast heb ik ook nog een vriendje die ik genoeg aandacht moet geven en nog andere zaken. Daardoor is dit even achter gelopen:(.
Voor vandaag heb ik voor jullie de Max Crackle lakjes. Jullie hebben ze waarschijnlijk allang gezien en misschien zelfs ook wel in huis. Zo niet? Je kan ze kopen bij de Action (echt een heeeeele goedkope winkel) voor €1,49 en dan krijg je een basiskleur en een topcoat erbij! Geen geld toch? Daarom heb ik er gelijk een aantal gekocht: wit, zwart, roze, turquoise. Allemaal super mooie en jeetje wat werken ze goed! Hieronder staan foto'tjes van de kleurtjes. 

Ik heb helaas niet veel tijd gehad om de foto's te maken om alles apart te doen, daarom heb ik besloten alle vier de kleurtjes in één keer te doen. Hierdoor is het groene kleurtje niet helemaal mooi geworden, want ik heb ook niet alle combinaties gedaan zoals ze in het pakketje kwamen.

zilver+roze                            Zwart+Turquooise
blauw+wit                              Wit+Zwart


Dit is het uiteindelijke resultaat!!


Verder handig om te weten: De basiskleurtjes hebben zeker even tijd nodig om te drogen en op deze foto heb ik minstens twee lagen gebruikt, al dekt de ene iets beter (zwart bijv.) dan de ander (wit bijv.). Ook vind ik de nagellak niet echt aangenaam ruiken en moest ik in het begin heel erg wennen aan de geur. In dit geval heb ik geen topcoat gebruikt, dit heb ik namelijk gedaan om het matte effect te behouden. Iets wat ik persoonlijk mooier vind!!
Ook heb ik een Nail Art gemaakt met het zwarte cracking lakje. Dit is uiteindelijk hoe het geworden is:


Ziet er leuk uit toch???? De cracking lakjes waren de enige die ik op dat moment kon vinden. Ik weet niet of er nog meer kleurtjes zijn en zowel, dan hor ik dat graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten