zaterdag 11 februari 2012

Mijn favoriete (anti-) Valentijn Nail Art

Jullie zullen er ongetwijfeld allang mee bezig zijn geweest met de Nail Art voor Valentijnsdag. Ik heb zelf niet zo heel veel tijd om een eigen tutorial te laten zien van mijn Nail Art. Het leek
 mij daarom leuk om mijn favoriete ontwerpen te laten zien aan jullie. Dit is in willekeurige volgorde!!!!
Er zitten ook Nail Art tussen die alleen zijn met Valentijnsdag:)
Meliney

       
Meliney, zeer bekend onder de Nail Art stylistes. Ze gebruikt weliswaar voornamelijk Konad, maar ze heeft altijd hele originele ontwerpen. Dit vind ik de leukste Valentijnsontwerpen die zij heeft. Ook zij heeft er meerdere.

Hier kan je klikken voor haar website.
En dit en dit zijn de links naar haar video's op youtube.



Robin Moses

Een zeer talentvol iemand. Ik vind haar ontwerpen ook echt geweldig en ze zijn super origineel. Ze heeft meerdere Valentijnsontwerpen, maar dit zijn wel echt mijn favorieten


Hier kan je klikken voor haar website.
En dit en dit zijn de links naar haar video's op youtube.



Juliatmll
 Voor mij vrij nieuw, maar zeker de moeite waard om een paar ontwerpen van te laten zien!!! Geweldig of niet?  Ziet er super leuk uit en is zeker de moeite waard om te bekijken op youtube.

Hier kan je klikken voor haar website.
En dit en ze heeft helaas nog geen upload gemaakt voor het tweede ontwerp, die zal ik er bij zetten zodra ze deze gemaakt heeft!


Cutepolish
Cutepolish, wie heeft er niet van gehoord??? Simpel, eenvoudig en leuk. Dat is zeker  de omschrijving die bij dit ontwerp past. Sowieso vind ik al haar ontewerpen geweldig!!!! 

Hier kan je klikken voor haar website.
En dit is de link naar haar video op youtube.


AditeeArt
AditeeArt, ze is niet heel erg bekend en haar video's zijn vaak van wat mindere kwaliteit, maar desondanks een superleuk Valentijns Nail Art design!!

Hier kan je klikken voor haar website.
En dit is de link naar haar video op youtube.


Luveablenails
Een echt Valentijnsontwerp zoals het hoort. Dat was waarschijnlijk de gedachten toen zij dit ontwerp ging maken. Echt geweldig! Ze heeft helaas geen website, maar wel een youtubekanaal.

Dit is de link naar de video op youtube.


Het zijn in ieder geval genoeg verschillende ontwerpen en allemaal super leuk! Ik hoop dat jullie wat aan dit bericht hebben:) Het is zeker de moeite waard om alle kanalen even rond te neuzen:). 
Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten