donderdag 12 januari 2012

Review: Nagellak remover pompje

Time to pump it up!
Zoals ik jullie al eerder heb laten weten zou ik niet alleen over nagellak schrijven, maar ook over de producten die ik heb gekocht of gekregen die Low Budget zijn.
Ook altijd last van lekkende nagellakremovers? Dat je veel morst als je een beetje op een watje wilt doen? Aangezien ik veel met Nail Art bezig ben is dit een maar al te bekend probleem voor mij, daarom ben ik een tijdje geleden op zoek gegaan naar een pompje om zo onder andere zuinig met mijn nagellakremover om te gaan en dat het wat professioneler staat tegenover de cliënten, ik bedoel je kan toch niet alles netjes hebben opgeruimd in doosjes en dergelijke, maar dat je wel komt met bijvoorbeeld een Hema nagellakremover? 

Na een tijdje zoeken ben ik dit pompje tegen gekomen op Ebay.

Dit pompje kostte slechts €1,20 gekost inclusief verzendkosten!! Dat is natuurlijk geen geld en dus vond ik het meer dan de moeite waard om het uit te proberen. De link naar de verkoper van dit product zal ik onder aan dit artikel vermelden. Het wachten heeft overigens ook niet lang geduurd, ik had het 26 december gekocht en vandaag (12-01) heb ik het binnen gekregen. Redelijk snel aangezien er ook nog kerst en oud&nieuw tussen zat. Ik zeg nu wel dat je dit pompje kan gebruiken voor nagellakremover, maar je kan het natuurlijk ook gebruiken voor bijvoorbeeld Podinail, Alcohol en andere vloeistoffen. 


Mijn Mening
Ik wilde eerst proberen of ik er een klein beetje nagellak remover in kon doen voor het geval dat, echter na een paar keer op het pompje drukken kwam er nog steeds niets uit, dus heb ik er meer in gedaan en ook toen werkte het niet. Ik draaide de dop open en daar was het mysterie, er zit een veer in die het de nagellak remover moeilijk maakt op eruit te komen. Dus dat vond ik wel een nadeel. Ik had gehoopt dat het pompje wat sneller zou werken.
De hoeveelheid remover die er uit zou komen viel mij ook tegen. Zoals jullie op de bovenstaande foto kunt zien, is er maar een klein uitgangetje voor de nagellakremover waardoor je nog vaker moet pompen om er iets uit te krijgen. De dop is overigens stevig en zal niet zo snel scheuren of kapot gaan.
Al met al valt dit product mij een klein beetje tegen, maar het ziet er leuk uit als je op cliënten werkt en de prijs-kwaliteit verhouding klopt zeker, naar mijn mening is dit niet echt een aanrader maar wel voor mensen waar het niet gaat om de hoeveelheid die er uit komt, maar om de manier hoe het eruit komt en hoe het pompje eruit ziet...

Dit is de link naar het adres van de Ebay-verkoper: Klik Hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten