maandag 16 januari 2012

Review: H&M nail polish

Jaaa eindelijk ben ik in het bezit van de bekende H&M nagellakjes!!!
Ik heb er veel positieve dingen over gehoord en nu was ik wel eens een keertje benieuwd naar de nagellakjes. 
Nu vragen jullie je natuurlijk af waar ik ze gekocht heb? Bij de H&M Lingerie afdeling in Den Haag.
Weliswaar woon ik in de buurt van Rotterdam, maar nu ik toch in Den Haag was moest en zou ik deze nagellakjes kopen. Ik heb ze voor jullie allemaal geswatched en het zijn er zes!
Nu moet ik er wel bij zeggen dat de lakjes die ik gekocht hebben minder dan twee euro waren, een aantal waren namelijk hiervan in de uitverkoop en een aantal waren gewoon goedkoop.
Ik zal ze een voor een aan jullie laten zien en ik zal beginnen met goedkopere kleurtjes.

Plum
Als eerste heb ik voor jullie het kleurtje Plum. Het potje is erg klein en bevat maar 7ML, maar de kleur leek me erg leuk en leek nog niet echt op wat ik al had. Bovendien heeft dit potje mij maar €0,95 gekost!! Geen geld eigenlijk voor een potje nagellak. Zelfs Essence kan hier niet aan tippen.

Het kwastje is erg prettig om je nagels mee te lakken. Niet te groot en niet te klein. De nagellak is erg vloeibaar wat er wel voor zorgt dat je twee laagjes nodigt hebt om het compleet te dekken. Het potje is ietwat klein om het vast te pakken, maar het kwastje valt reuze mee en al met al ben ik hier erg tevreden over. 
Dit is zoals het kleurtje er uiteindelijk uit ziet op je nagels. Het is wel jammer dat je twee laagjes moet gebruiken eerder dat het kleurtje helemaal dekt, maar ik moet wel zeggen dat ik het een super chique kleurtje is en dat deze zeker snel droogt (binnen vijf minuten waren de nagels compleet droog).

Conclusie: Een prima nagellak en zeer voordelig, prettig kwastje om mee te werken, potje aan de kleine kant en dekt niet in één keer. Dit potje nagellak krijgt van mij zeker een 7,5


Berry Love
Een super leuk rood kleurtje nagellak. Een redelijk groot potje in vergelijking met het andere potje. Kostte me slecht €1,95 en het kwastje is hetzelfde als bij het paarse kleurtje hier boven. Het Potje is erg prettig om vast te houden en het ziet er ook nog eens heel schattig uit met Minnie en Mickey Mouse op de voorkant. De inhoud van dit potje is 14Ml.
 

Verrassend genoeg dekt dit kleurtje vrijwel in één laag en is het een regulier kleurtje rood. Ook dit kleurtje droogt super snel en ben je binnen vijf minuten in staat om hier van alles mee te doen. Eigenlijk heb ik niet zoveel op dit kleurtje aan te merken en ben ik super tevreden over de prijs/kwaliteit.

Conclusie: Over dit potje is niks op aan te merken, dekt vrijwel in één keer en droogt super snel. Aan de prijs ligt het ook niet dus kan ik niks anders zeggen dan dat dit kleurtje zeker een 8,5 waard is!!


Hunt Me Down
Als eerste wil ik beginnen met dit kleurtje. Dit zijn de standaard potjes van de H&M nagellak collectie en deze zullen waarschijnlijk wel bekend zijn bij jullie. Dit potje kostte mij maar €1,00 en is dus geen geld. Zeker niet als je nagaat dat er 9ml in één potje zit. Dat is overigens iets wat mij wel op valt, door de grootte van de dop en de grootte van het potje lijkt het allemaal veel meer, maar valt het uiteindelijk best wel mee. Normaal gesproken zijn deze potjes €3,95. Eigenlijk ook niet duur, maar als je nagaat dat Essence ongeveer dezelfde hoeveelheid heeft en standaard €1,29 kost is dit redelijk duur. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik de H&M nagellakjes erg prettig vind om vast te pakken. In het begin is het even wennen met het rechthoekige dopje, maar dit went al vrij snel!
 Dit kleurtje heeft wel twee laagjes nodig eerder dat het dekt en duurt iets langer dan de andere kleurtjes voordat het droog is, maar het is wel een apart kleurtje en ik moest en zou hem uit proberen.

Conclusie: kwastje even wennen door de grootte van de dop, dit kleurtje dekt niet erg goed in één keer en heeft wat meer tijd nodig dan de andere kleurtjes. Al met al krijgt dit kleurtje van mij een 6,5

Looks Great On You
Met dit potje hetzelfde verhaal als het bovenstaande potje, dus hier ga ik ook niet meer op in.
 Zoals je op het plaatje kan zien is deze vrij dik aangebracht, dit kleurtje is ook erg dik en dat vind ik erg jammer want het is een heel apart kleurtje om te dragen. Zeker als je niet van de opvallende kleurtjes bent, maar toch een apart kleurtje wilt hebben is deze heel geschikt. Deze droogt echter wel snel ondanks dat deze wat dikker van substantie is en is toch wel een aanrader. 

Conclusie: vrij dik van substantie, droogt wel snel en ziet er leuk uit. De naam van het kleurtje is ook erg leuk en dat past hier ook totaal bij. Dit kleurtje krijgt van mij een 7,0.


Wanna Pepperoni
  Een olijfgroen kleurtje, dekt vrijwel direct en is goed te gebruiken bij nail art. Dit kleurtje zit er precies zo uit als je ziet door het potje en heb ik eigenlijk niks op aan te merken, behalve dan dat je van dit kleurtje moet houden!

Conclusie: leuk kleurtje, niet spectaculair bijzonder, dekt goed en droogt snel. Krijgt van mij een 7,3


No Mambo Jambo
Toen ik dit kleurtje zag, moest en zou ik deze kopen. Dus na goed nadenken heb ik hem dan toch gekocht en man wat ben ik blij dat ik deze gekocht heb!!! Dit potje is normaal gesproken €3,95 maar op de een of andere manier heb ik er maar één euro voor hoeven betalen. Ach ja ik vind het niet erg!!
 Het is een beetje een aqua kleurtje en erg vloeibaar, maar toch dekt het kleurtje vrijwel in één keer en deze droogt ook het snelst van allemaal. Een super kleurtje dus!!!

Conclusie: Een geweldig mooi en origineel kleurtje, dekt prettig en lakt fijn. Ik geef dit kleurtje een welverdiende 8,5


Al met al ben ik dus heel erg tevreden over de H&M nagellak, indien deze niet afgeprijsd is is het toch wat aan de duurdere kant, maar zeker de moeite waard om een paar kleurtjes van in huis te hebben!!
De volgende keer als ik in de buurt ben van een H&M Lingerie store zal ik eens kijken voor de Cracking Polish. Deze zag er namelijk ook erg leuk uit, alleen had ik mezelf voor genomen om nu niet al te veel in één keer mee te nemen.

Ik hoop dat jullie veel aan deze Swatch hebben en ik hoor graag wat jullie ervaring is met de H&M nagellak en welke kleurtjes jullie erg prettig vinden!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten